depressionenstyrmig

Alla inlägg den 28 februari 2016

Av depressionenstyrmig - 28 februari 2016 02:37

Innan någon får idén om "dricker du för att du mår dåligt?" skiten, så nej.

Under kvällens gång har jag blivit allt mer nykter för att jag inte vill skämma ut mig och få mer ångest över mitt redan dåliga liv.
Att andra vinglar omkring, spyr i någon snödriva, slänger en pizza på en dörr eller har däckat i en dusch, då tänker jag bara att dom haft lite för mycket att dricka och dom är bara väldigt fulla.
Hade det varit jag, då hade jag varit misslyckad och hela min värld hade rasat över mig. Jag är väl medveten om när min gräns är gällande alkohol.

Varför skriver jag ens det här?

Blev bara så tom i huvudet när jag äntligen fick komma hem och krypa ner i min säkra varma säng. I "natt" kommer jag troligen kunna sova men det hindrar inte att tomheten tar över och att ångesten inte har lagt sig bekvämt i mina tankar.

Sammanfattande slut av hela min kväll:

Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mitt liv som deprimerad. Bara för att jag skriver hur jag har det betyder det inte att alla som lider av depression upplever samma saker som mig.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<<
Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards