depressionenstyrmig

Alla inlägg under mars 2017

Av depressionenstyrmig - 30 mars 2017 18:45

Det var så längesen. Så längesen men det känns fortfarande som om det vore igår. Det är fem år sen jag pratade med dig. Fem år sen vi hade våran sista konversation. Du visste att det var den sista, jag önskar att jag också visste det. Tyvärr anade jag ingenting, du var lika glad och underbar som alltid.

Jag är starkare nu än vad jag var då, men jag känner mig endå lika svag. Tiden går fort men det är fortfarande lika tomt utan dig. Dom flesta gångerna ler jag när jag tänker på dig, jag pratar om hur stolt jag är som fick ha dig i mitt liv. Jag önskar du fick veta hur mycket jag såg upp ditt dig, ser fortfarande upp till dig. Du är min hjälte. Men idag rinner tårarna när jag tänker på dig. Jag hoppas du har det bra där i himlen.

See you in heaven

Presentation

Mitt liv som deprimerad. Bara för att jag skriver hur jag har det betyder det inte att alla som lider av depression upplever samma saker som mig.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards