depressionenstyrmig

Direktlänk till inlägg 9 mars 2016

Sova

Av depressionenstyrmig - 9 mars 2016 02:21

Kan inte sova. Försöker men det går inte. Allt snurrar runt i huvudet. Jag känner mig oerhört ensam. Jag orkar inte nåmer men jag är för feg för att göra nått åt det. Jag mår dåligt när jag tänker på framtiden. Hur ska jag klara av allt ansvar? All stress. Jag är för värdelös. Om jag knappt klarar av livet nu, hur ska jag kunna klara av det sen? Jag vill dö. Jag önskar jag vore död. En evig kamp mellan att vilja vara död men intd klara av att ta sitt egna liv. Jag tänker om och om igen vad som vore det lättaste, minst smärtsamma sättet. Utan att någon skulle ana.
Kan ingen bara döda mig? Gör slut på mitt lidande. Jag drunknar i mina egna tårar inatt.

Igen.

 
 
malin

malin

9 mars 2016 14:48

Mitt råd till dej är att vända dej till psykiatrin och få den hjälp du behöver. Kanske du behöver medicin oxå.
jag själv har haft en jobbig period med självskade beteende,ångest,depression,nedstämdhet,självmords tankar.
men jag sökte hjälp..äter medicin nu för mitt mående o humöret och det känns som om det är ett steg på väg i rätt riktning.
visst kan jag ha svackor då jag mår mindre bra,men det är bara att försöka kämpa på så gott det går :)

http://www.pittkvist.bloggagratis.se

 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

9 mars 2016 23:56

Håller med dig Malin !!!. Hon vill nog bara ha Uppmärksamhet !!!

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

depressionenstyrmig

10 mars 2016 00:41

Om du nu menar att jag enbart vill ha uppmärksamhet tycker jag du ska tänka om. Jag har inte gått ut med namn,stad,adress, ingenting, JUST för att jag ej vill ha den uppmärksamheten. Jag skriver denna blogg för att på ett enkelt sätt få ut allt sånt som rör sig i mitt huvud. Har gått till en kurator vid flera tillfällen vilket ej verkar hjälpa. Så innan du kommer hit och dömmer, tänk dig för. Jag mår nog dåligt som jag gör och höra att "Hon vill nog bara ha uppmärksamhet" hjälper inte ett skvatt ska du veta. Tack så mycket för den värmande kommentaren du!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av depressionenstyrmig - 1 november 2017 01:39


Vad gör man när allt känns så tomt? När allt känns grått? Man bara vill skrika och gråta men ingenting händer? När man ler åt tanken hur skönt det vore att bara sluta finnas. Är det såhär det känns? Det för så ont att jag inte längre kan känna smärta...

Av depressionenstyrmig - 13 oktober 2017 13:29


Vissa dagar är värre än andra. Vissa dagar har man mindre energi. Idag är en sådan dag. Idag orkar jag inte leva. Idag önskar jag att jag vore död. ...

Av depressionenstyrmig - 6 oktober 2017 15:10


..till nästa vecka. Det är det dummaste jag hört. Någon som lider av depression kommer inte bli frisk över en helg. Om något är trasigt och man lyckas pussla ihop bitarna betyder det inte att man är hel. ...

Av depressionenstyrmig - 30 september 2017 23:47


Trodde aldrig jag skulle komma tillbaka till denna blogg. Men vad gör man när det känns som att man slukas i ett svart hål? När man vet att man är anledningen till att saker inte blir som det skulle. Att saker inte blir bra. Att de saker någon sett f...

Av depressionenstyrmig - 30 mars 2017 18:45


Det var så längesen. Så längesen men det känns fortfarande som om det vore igår. Det är fem år sen jag pratade med dig. Fem år sen vi hade våran sista konversation. Du visste att det var den sista, jag önskar att jag också visste det. Tyvärr anade ja...

Presentation

Mitt liv som deprimerad. Bara för att jag skriver hur jag har det betyder det inte att alla som lider av depression upplever samma saker som mig.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards