depressionenstyrmig

Alla inlägg den 12 mars 2016

02:

Av depressionenstyrmig - 12 mars 2016 02:46

Ännu en sömnlös natt. Det är mörkt ute, kyligt, tyst. I mitt rum är det också mörkt, tyst, men inte kyligt. Jag är helt ensam hemma, om man bortser från hunden. Hon ligger och sover på nedervåningen. Ser alltid så rofylld ut när hon sover. Önskar jag kunde sova som henne. Hon är dock sjuk och måste få medicin varje dag. Inget livshotande, för nu, och hon lider ingenting. Så tack vare medicinen mår hon bra. En sprallig, glad, ung hund. Jag älskar henne och jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan henne. Hon bruka trösta mig när jag gråter och mår dåligt. ..

Ska inte låta som alla hundägare som säger att de är ens bästa vän, finns alltid där och stöttar.

Min hund kan vara ett riktigt a-hole. Dryg som fan. Låtsas inte höra en, kollar dömande på en när hon släpper en fis.
Men hon är min skitstövel till hund. Därför passar vi så bra ihop. Båda två kompletta idioter till genier. Typ.

Undra vad hon drömmer om nu.

Presentation

Mitt liv som deprimerad. Bara för att jag skriver hur jag har det betyder det inte att alla som lider av depression upplever samma saker som mig.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards