depressionenstyrmig

Alla inlägg den 10 april 2016

Av depressionenstyrmig - 10 april 2016 20:08

Irriterad på allt och alla, sen dom få jag känner att jag behöver nu är någon annanstans i landet eller tvärs över jordklotet. Jag blir så äckligt less. Ibland måste folk verkligen leta efter småsaker dom kan klaga på. Sen när man försöker dra sig undan och slippa allt jävla gnäll och prat, nä då är man otrevlig, sen å andrasidan behöver man inte göra dom sällskap om man ska vara sur. Spelar ingen roll hur jag gör förlorar jag. Vill bara dra, sticka långt åt helvete. Om det ändå vore så lätt.

Önskar det var jag som satt på månen och drack en höll.

"Det skulle inte vara möjligt för dig att dricka en öl på månen sådär, hur tänkte du att de skulle gå till?".

I dont care, jag önskar jag vore död också men här sitter jag? Allt som vi vill händer inte alltid.

Presentation

Mitt liv som deprimerad. Bara för att jag skriver hur jag har det betyder det inte att alla som lider av depression upplever samma saker som mig.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards