depressionenstyrmig

Alla inlägg den 7 april 2016

Av depressionenstyrmig - 7 april 2016 14:48

Jag känner mig bortglömd. Av mina vänner, dom är ett par och det är inte det att jag avundas eller är missnöjd att dom är tillsammans, jag är sjukt glad för deras skull och jag önskar att dom stannar tillsammans "forever". Det är bara det att eftersom jag inte har några andra vänner direkt så blir det att jag lätt känner mig bortglömd. Dom har varandra och det är helt förståerligt att dom vill ha sina stunder bara dom två. Men när det alltid brukade vara vi 3 som vänner, då är det annorlunda att helt plötsligt bli 3:e hjulet. Jag önskar jag hade fler vänner som jag känner mig bekväm med, känner tillit för.. eller någon som ens skulle vela va min vän, då hade jag inte känt mig så ensam och bortglömd.

Presentation

Mitt liv som deprimerad. Bara för att jag skriver hur jag har det betyder det inte att alla som lider av depression upplever samma saker som mig.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards